keskiviikko 11. joulukuuta 2019

Ruoasta ja liikunnasta pirteänä

Huhhuh, kun eilinen kuntosalitreeni tuntuu kropassa, oon kauheen kipeenä! 😆 Noei, tiedän että tää tekee vain hyvää 😊

Vapaapäivät olisi taas toistaiseksi lusittu. Olen tyytyväinen, kuinka ne vietin -söin hyvin ja liikuin hyvin. Alkoholiakaan ei tullu otettua kuin yhtenä iltana, ja silloinkin kohtuudella. Nyt olisi jaksettava muutama työpäivä, tai oikeastaan kyllähän mä jaksan, sillä olo tuntuu yllättävän energiselle. Täytyy ainakin osittain johtua noista terveellisemmistä elämäntavoista.

Olen edelleen jaksanut pitää ruokapäiväkirjaa. Melko lähelle olen päässyt tavoitettani syödä 2100 kaloria päivässä, hieman vajaaksi siis meinaa tuosta jäädä. Kirjasin ylös jo tämän päivän ruokailut, josta puuttuu enää iltapala, niin kaloreita on kasassa +1300. Eli aika kaloririkkaan iltapalan saan syödä, jos haluan että tuo 2100 kaloria tulee täyteen 😮 Veikkaanpa että ehkä lähelle 1800 pääsen. Vielä ruokailussa on siis petrattavaa, mutta parempaan suuntaan olen menossa. Makrot alkavat olla aiempaa paremmin kohdallaan, tästä olen tyytyväinen 😊

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti