maanantai 4. lokakuuta 2021

Rakas minä, olen muuttumassa pullaksi...

...jos en nyt tee ryhtiliikettä!

Yllättäen taas näin viikon alusta on hirveä innostus ja motivaatio aloittaa terveellisempi elämä. Ennenkaikkea mun kohdalla tää tarkoittaa, että tekisin parempia valintoja ruoan suhteen. Viikonloppu meni taas herkutellessa. Äkkiseltään muistelisin että ainakin; yksi pussi sipsiä, turkinpippuria, hampparia ja pizzaa. Ihme kyllä siis tuo ei todellakaan ollut sieltä pahimmasta päästä, mitä ollaan monesti viikonlopun aikana herkuteltu 🙊 Ja silti tossa on jo hirveä määrä mättöö 😂

No, tänään olen taas syönyt järkevästi. Herkkuja ei kotona ole, joten niihin en voisikaan sortua. Kauppaan en niiden vuoksi vaivaudu 😊 Tän päivän lounas ja itseasiassa myös päivällinen on avokadopastaa 🤩 Söin tätä herkkua ensimmäisen kerran muutama viikko sitten ja rakastuin avokadon makuun. Toki se on rasvainen hedelmä, mutta tarkoitus ei olekaan syödä sitä kuin satunnaisesti 😊 


Aamu- ja välipalat ovat myös olleet kunnollisia tällä kertaa. Kuitupitoista leipää, rahkaa ja hedelmää. 

Puntarilla en ole uskaltanut käydä moneen viikkoon, ehkä jopa kuukausiin. Tiedän, että paino on noussut. Enkä yhtään ihmettele! On tää ollut sellaista välinpitämätöntä menoa jo pidemmän aikaa 😅 Mutta nyt siihen on pakko, ja oikeasti halu tehdä muutos. 

Ehkä mun pitäis huomenna aamulla käydä kurkkaa se tämänhetkinen paino, niin tiedän oikeesti missä mennään... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti