tiistai 17. maaliskuuta 2020

Senttejä veks

Paino hentoisessa laskussa ollen tänäaamuna 73,8kg! Hienoo! 😊 Olin ottanut joitakin mittoja helmikuun alkupuolella aloittaessani nettivalmennusta, vasta tänään uskaltauduin/viitsin ottaa mitat uusiksi. Vyötäröltä sekä lantion kohdalta on pudonnut 2cm 😊Olen sypertyytyväinen näihin tuloksiin. Olin myös mitannut reidet sekä olkavarret, mutta totesin että mun on vaikee mitata niitä joka kerta samasta kohtaa, joten luovun näiden mittauksesta. Siispä vyötärön ja lantion ympärysmitat otan jatkossakin.

Myös ns. aloituskuvat olin ottanut ja tänään räpsäisin uudet kuvat. Mitään merkittävää muutosta mä en kuvissa näe. Oikeastaan ainut ero jonka huomaan, on selkäpuolelta otettu kuva, jossa näkee reisien olevan kiinteämmät, selluliittia ei uusissa kuvissa näe aivan niin paljoa, kun taas helmikuun kuvissa ne pomppaa ensimmäisenä silmille. Harkitsen jatkossa että jaan kuvat täälläkin, mutta juuri nyt mun on pakko alkaa valmistautuu iltavuoroon lähtöön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti