keskiviikko 30. lokakuuta 2019

Iloa elämään

Paino 75,6kg eli pudotusta on tullut. Aluksi olin pettynyt lukemaan, mutta kun aloin miettimään, niin onhan puolessa viikossa -700g paljon! Päivän kalorit 1974, joista melkein puolet tuli rasvoista -tässä on jatkossa parannettavaa. Pyrin saamaan puolet päivän energiasta hiilareista, neljäsosa proteiinista ja neljäsosa rasvoista. Aiempina päivinä näin on ollutkin melkolailla. Kaloreiden seuranta jatkuu, tää tuntuu toimivan. 

Myös liikunnan osalta sain skarpattua ja kävin ryhmäliikunta-tunnilla. Hyvä hiki tuli ja kaloreita paloi taatusti. 

Päivässä kuitenkin parasta oli nähdä mun melko uutta, ja erittäin hyvää ystävää. Oli rentouttavaa puhua kaikesta (no, melkein kaikesta, keskenmenosta en ole puhunut) ja olla oma itsensä toisen seurassa. Onneksi olen tavannut tämän upean ihmisen ♥️ Mulla ei todellakaan ole liikaa läheisiä ystäviä, kaksi vain. Olen enemmän sellainen ihminen, joka ei hirveän suurta kaveriporukkaa ympärille kaipaakkaan. Pari sitäkin rakkaampaa ihmistä riittää just mulle. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti